Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

λάθος άνθρωποι..

Θαρρείς ο Θεός παίζει τζόκερ και πρέπει να βρει τους πιο ακατάλληλους για να μου στείλει..Ίσως υπάρχει σκοπιμότητα ώστε να μάθω να ανέχομαι τη διαφορετικότητα και κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν..Να αποβάλω την αχαριστία..Ίσως πάλι να βρω το κουράγιο και την κακία να τους διώξω..Πολύ παράλογο για σχέδιο του Θεού..Ποίός ξέρει..;Γενικά (εκτός οικογενειακού περιβάλλοντος)κανένας δεν πληρεί τις απαιτήσεις μου.Δεν μπορώ να διαπιστώσω αντικειμενικά αν υπερβάλω και με κατακλύζει απληστία.Ένα σίγουρο πόρισμα είναι οτι ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ πολλά πράγματα.Είναι άσχημο να πέφτεις θύμα ηθικής εκμετάλλευσης..ΝΑΙ..πολύ άσχημο και ψυχοφθόρο όταν πλέον το έχεις καταλάβει..την ψυχή σου τρώνε επίσης η στεναχώρια , τα νεύρα ,το άγχος εξαιτίας σχέσεων ανάγκης..ξέρω..πρώτη φορά μπορώ να χρησιμοποιήσω τη λέξη αλλοτρίωση γτα τον εαυτό μου εκτός από τις εκθέσεις που γράφω..μπορώ με πικρία να παραδεχτώ ότι έχω κάνει λάθη,τα ίδια ή μάλλον (χωρίς το μάλλον θα ήταν καλύτερα αλλά μη λέτε ότι τίθεται θέμα αλαζονείας)ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ οι άλλοι..Ως αποτέλεσμα και δεδομένων των συνθηκών,status quo , η ζωή μου είναι ένα χάλι..βέβαια αυτό κάπως θα διορθωθεί..πάντα διορθώνονται μόνα τους..αυτή τη φορά ίσως χρειαστεί να βάλω το χεράκι μου αλλά βαριέμαι..σφαίρα είναι και γυρίζει..ακόμα έχω πίστη..υπάρχει και η περίπτωση εδώ να ξεκινάει το άλλο στάδιο της ζωής μου,εκείνο που όλα γίνονται με προσπάθεια , αλλά μιας και βαριέμαι ας το αναβάλω προς το παρόν..


ΙΘΑΚΗ..ναι υπέροχος ο Καβάφης..η Ιθάκη δε θα με προδώσει..ποιός ξέρει..μάλλον ξέρει..τέλος πάντων..με ενδιαφέρει τόσο υπερβολικά και ωφελιμιστικά η Ιθάκη πλέον , που τα τζάμια του τρένου είναι θολά..τι να πεις..ούτε και εγώ ξέρω τι να πώ..έχω βάλει τον εαυτό μου σε ένα μπαούλο..δίχως ναφθαλίνη..θα χαιρόμουν αν τα εγκεφαλικά μου κύτταρα μού έλεγαν το επιστημονικό όνομα της ναφθαλίνης αλλά με θλίβουν..τα άτιμα..

επειδή σε λίγο ο κύριος άτλαντας (δεν μιλάω για εκείνον με τα μήλα των Εσπερίδων αν όντως τον έλεγαν έτσι..αλλά για τον σπονδυλικό μου δίσκο)θα μαζέψει τις αποσκευές του και θα φύγει, ώρα να τον τακτοποιήσω..α μιας και το θυμήθηκα (εθυμήθην πάει στα αρχαία ; )έμαθα τι σημαίνει η λέξη πλατειάζω..αυτό που κάνω τώρα ..ειρωνεία..

έκλεισα ραντεβού με τον κύριο Μορφέα σε περίπου δέκα λεπτά..
να έχετε μια καλή νύχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου