Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

χάος

Ναι αυτή είναι η ζωή μου.Ίσως πρέπει να το πάρω απόφαση πώς όλες οι κοινωνικές μου σχέσεις θα είναι σχέσεις ανάγκης και ακόμα , αν δεν είναι,δε θα μου ταιριάζουν..

Άργησα πολύ να γράψω..Ήθελα καθημερινά αλλά η όλη κούραση δε μου το επέτρεπε..Δικαιολογίες θα πείτε..Δεν αντιλέγω..Τέσπα..Είμαι υπό την επίρρεια αλκοόλ αυτή τη στιγμή..Όχι μεγάλης ποσότητας αλλά αρκετής για να πειράξει κρίση μου(ήδη άρχισαν οι ηλίθιες σκέψεις)..Απορώ όμως γιατί οι περισσότερο προσδίδουν μόνο άσχημα γνωρίσματα στο αλκοόλ..Είναι αιτία θανάτων , ξυλοδαρμών κτλ δεν αντιλέγω..Όμως φανερώνει την αλήθεια..Κάθε φορά που πίνω λέω άσχημα πράγματα ,ωμά ,κυνικά,χύμα που κάνουν ανθρώπους που γνωρίζω να κλαίνε..Όμως ένα ποσοστό 90% των όσων λέω αντιστοιχεί στην πραγματικότητα..Υπό κανονικές συνθήκες,δε βρίσκω θάρρος να πω την πικρή αλήθεια , ή μάλλον αν δε συμβαίνει αυτό , δε θέλω απλά να την πω..

ΝΙΩΘΩ ΑΠΑΙΣΙΑ(για να μην εκφραστώ αλλιώς..βλέπετε θα χαλάσω την εικόνα του μπλογκ,άρα και του prestige μου..ηλιθίότητα που με δέρνει και μένα..λες και που γράφω 2-3 λέξεις λόγιες που έμαθα άλλαξε κάτι..εντυπωσίασα κάποιον...οποτε..διόρθωση--->)
ΝΙΩΘΩ ΣΚΑΤΑ..Μα γιατί πάντα πρέπει να κάνω αυτό που ευχαριστεί τους άλλους και όχι εμένα;Γιατί να κάνω ψυχικά,όπως τα λέμε;
Είναι στιγμές που θα ήθελα να ήμουν παλιοχαρακτήρας..Να έκανα ό,τι θα ευχαριστούσε ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ..
Να πω ότι νιώθω ευτυχία;ΤΑ ΚΑΤΏΤΕΡΑ ΑΝΔΡΙΚΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΙΩΘΩ
Τί πουτάνα ζωή είναι αυτή
Έχω πήξει με τις σχέσεις ανάγκης , με τις σχέσεις του "καλημέρα" , με τις σχέσεις της ευχαρίστησης προς μια πλευρά..
Θέλω ΚΑΤΙ ΝΕΟ..
Θέλω μια καινούρια ζωή..Δεν αργεί βέβαια αλλά δεν αντέχω άλλο..Πω Θεέ μου..Ξέρω από μέσα σου λες " ρε γαιδούρι , οι άνθρωποι του τρίτου κόσμου ή όσοι πολεμάνε τί πρέπει να πουν;"..Όμως κάθε άνθρωπος έχει τις ανάγκες του και τις προτεραιότητες του..Τέλος πάντων..

Και επιτέλους....ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ;;;Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διακατέχομαι από κοινωνικό άγχος..Ειλικρινά δεν μπορώ..
Ένα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τελευταία τα κάνω όλα...άσχημα..Βασικά παρατήρησα ότι προσπαθώντας να συμμετέχω σε μια συζήτηση , αναφέρω άσχετα πράγματα..Ένα το κρατούμενο..Δεύτερον,μιας και λέγαμε για κοινωνικό άγχος,συνέχεια πετάω ασυναρτησίες..Δεν μου έχει ξανατύχει..Τα ηλίθια άτομα (θέλω να βρίσω να εξευτελίσω τρελά αλλά κρατιέμαι) που έκανα παρέα πριν το έλεγαν συνέχεια , βασικά το ένα άτομο, αλλά αυτό ήταν επειδή το άτομο αυτό δεν ένιωθε το χιούμορ μου...ηλίθιο άτομο,βασικά και τα τρία,χαίρομαι που απαλλάχθηκα!!Νιώθω πολύ όμορφα για αυτή μου την πράξη!ίσως η καλύτερη στη ζωή μου μέχρι τώρα!Και βρήκα τα κότσια για να πω το μεγάλο όχι(εντελώς πληροφοριακά, ο Μεταξάς δεν είπε "όχι" αλλά "οπότε έχουμε πόλεμο" στα ιταλικά)!ΉΤΑΝ ΚΟΤΕΣ!Όμως μπράβο τους,γιατί με οδήγησαν να βρω τη χαμένη μου περηφάνεια,αξιοπρέπεια,αυτοσεβασμό και άλλα πολλά!Να είναι καλά αυτά τα χαμηλού επιπέδου άτομα!

Θέλω να βρίσω..Να βρίσω τους πάντςες , να τσιρίζω , να σπάω ,να φωνάζω να κλαίω..Πόσα χωράει η ανθρώπινη ψυχή..Η δικιά μου είναι και εκπαιδευμένη..Εγώ και ο εαυτός μου ήταν σε όλες τις δυσκολίες..όχι ότι δεν προσφέροταν άτομα από τον οικογενειακό περίγυρο,απλά δε δεχόμουν βοήθεια..Ντρεπόμουν μάλλον..Τί ψάχνω και γω..

Τώρα πρέπει να ξεκουράσω τον οργανισμό μου..Έχω πρωινό ξύπνημα , και νωρίς μάλιστα , ώστε να κάνω συνευθειακά τα αμινοξέα μου..Μετάφρασή :βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει , δεν είναι δύσκολο..Ωχού,όλα έτοιμα τα θέλετε..

Αυτά..
Καλό βράδυ

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα φίλη μου...

    Διαβάζω εδώ και καιρό τα μηνύματά σου. Μου κάνει εντύπωση πόσο καλά χειρίζεσαι τη γλώσσα, αλλά δεν μ' αρέσει το πώς νιώθεις (απαισιοδοξία;;; or whatever).

    Φαίνεσαι συγκροτημένο, προσγειωμένο κι εντάξει άτομο. Είναι κρίμα να αισθάνεσαι έτσι και να κλείνεσαι στον εαυτό σου. Δεν ξέρω τι προβλήματα και σκοτούρες μπορεί να έχεις, αλλά όπως και να 'χει δεν είναι καλό να το βάζεις κάτω και να αυθυποβάλλεσαι. Προσπάθησε να κάνεις πράγματα που σ' ευχαριστούν, σε ηρεμούν και σε κάνουν να ξεφεύγεις απ' την ρουτίνα σου. Βγες έξω, γνώρισε άτομα, επιδίωξε να κάνεις φιλίες... θα σου κάνει καλό. Δεν είναι όλοι σκατάνθρωποι, πίστεψέ με!
    Θα βρεθούν άτομα που θα ταιριάζεις μαζί τους και θα σε νοιάζονται!

    Κι εγώ σε παρόμοια φάση είμαι και σε καταλαβαίνω! Είμαι λιγάκι κλειστός χαρακτήρας, όλο γνωρίζω λάθος άτομα και πολλάκις έχω πέσει θύμα εκμετάλλευσης. Αλλά, για να σου πω την αλήθεια, δεν με νοιάζει. Κάνω αυτό που μ' ευχαριστεί και δεν μ' ενδιαφέρει κι ας με εκμεταλλεύονται. Κάνε αυτό που σ' ευχαριστεί και σε κάνει να νιώθεις καλά κι ας σε πιάνουν κώτσο... ή αλλιώς... κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό. Κανένας δεν χάνεται και το καλό που κάνεις το βρίσκεις μπροστά σου!

    Απ' όσο έχω καταλάβει πρέπει να είσαι μαθήτρια και πρέπει να τελειώνεις φέτος! Κάνε κουράγιο, διάβασε λίγο παραπάνω και θα δεις πως οι κόποι σου θα ανταμειφθούν και θα ξεκινήσει μια καινούρια ζωή για σενα! Μην το βάζεις κάτω και μην απογοητεύεσαι, γιατί είσαι μικρή ακόμα!

    Ελπίζω να μην σε πείραξε που σου έγραψα, δεν το έκανα κακοπροαίρετα. Να βοηθήσω ήθελα!

    Εύχομαι να φτιάξουν όλα και να γίνουν όπως θες εσύ!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ !Με ευχαριστεί όταν δέχομαι καλοπροαίρετη κριτική :) Μου έδωσες δόση αισιοδοξίας να σαι καλά :)θα προσπαθήσω να την εκμεταλλευτώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι, μπράβο! Πολύ χαίρομαι! Μην σε ξαναδώ πεσμένη ε; Ανεβασμένη σε θέλω και θετική!!!! Κάνεις κακό στον εαυτό σου με το να βουλιάζεις στην απαισιοδοξία. Είναι κρίμα! Φαίνεσαι καλό κορίτσι και σου αξίζει ό,τι καλύτερο, μην χαραμίζεσαι για βλακείες! Go on και θα δεις που στο τέλος θα βγει το... ουράνιο τόξο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή