Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

βράδυ..

έχει βραδιάσει εδώ και ώρα..φυσικά για άλλη μία φορά , έχουν περάσει τουλάχιστον 3 ώρες από τι στιγμή που κοίταξα κάπου αλλού εκτός από την οθόνη του υπολογιστή..(που να είχα σπάσει το σβέρκο μου..)..πάλι δεν έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω..ασκήσεις..δυσκολεύομαι όλο και περισσότερο να συμμαζεύψω το μυαλό και το σώμα μου..πρώτη φορά στη ζωή μου..και στην κρίσιμη στιγμή..δεν καταλαβαίνω..λες και τα όσα έλεγα,ότι δηλαδή κουράστηκα τις προηγούμενες χρονιές και δεν θα έχω κουράγιο φέτος,εμφυτεύτηκαν στο υποσηνείδητο(δεν θα σπαταλήσω φαιά ουσία τέτοια ώρα για να θυμηθώ πως γράφεται..δεν με νοιάζει η κριτική σας)και προσδιορίζουν τις κινήσεις μου..θαρρείς μια αόρατη δύναμη με κινεί..παλιότερα με κινούσε σωστά..φέτος;;θα χρειάζεται κάτι..τί όμως;;ελπίζω να το ανακαλύψω σύντομα..προβλήματα άγχους δεν έχω..μα πώς να έχω;αφού έχω γράψει όλες τις υποχρεώσεις μου..μα πώς άλλαξα έτσι μέσα σε ένα καλοκαίρι;γιατί Θεέ μου..βέβαια δεν έχω παράπονο από σένα..ξέρω ότι με αγαπάς..και με έχεις βοηθήσει άπειρες φορές..γίνεται αισθητή η παρουσία σου..

(αλλάζω παράγραφο για να μην κουράζω και εσάς και εμένα όταν θα διαβάζω αυτά που έγραψα και θα γελάω γιατί δεν θα θυμάμαι τότε καν τι είχα γράψει..μακροσκελής ΣΤΟΠ λόγος ΣΤΟΠ κουράζει ΣΤΟΠ)η ζωή,αν και όχι πάντα χαρούμενη άρχισε να έχει ένα νόημα για μένα..αν και παραμένω κολλημένη σε αυτήν την ανακάλυψη που περισσότερο κοιμίζει παρά είναι εργαλείο πληροφόρησης με χρήση ίντερνετ (ναι για το πισί ή εργαλείο του διαβόλου μιλάω)αρχίζω να νιώθω κάποια πράγματα..την αληθινότητά τους..τις επιπτώσεις..αυτή η πλαστικότητα άρχισε να φεύγει..να εξατμίζεται σαν ατμός..μάλλον σαν εξάχνωση μοιάζει(απο στερεό σε αέριο)γιατί είναι κάπως απότομα αλλά τέλος πάντων..μάλλον όταν πλησιάζεις πάτο νιώθεις..ποιός ξέρει..θα μάθω..ο πάτος πλησιάζει και δεν κάνω τίποτα για να τον αποφύγω...ναι..μπράβο μου..τα έχω κάνει μαντάρα στη ζωή μου..ή αλλιώς "της περιπεσούσης γυναικός το κυγκλίδωμα"..ουφ..

άρχισα ακούω μπαλλάντες πάλι..άρχισα να μελαγχολώ..αδυνατώ να εξηγήσω αυτήν την απρόσμενη συμπεριφορά..τέλος πάντων..αυτά για σήμερα..

να έχετε ένα ευχάριστο ξημέρωμα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου