Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Κλασσικά..

Τίποτα καινούριο..Πάλι διακατέχομαι από αυτή τη φρικτή διάθεση και έναν κόμπο στην καρδιά και στο στομάχι..Πάλι κλαίγομαι γιατί δεν έχω την ελευθερία μου(ενώ μπορώ..)..Έχει καταντήσει τόσο μονότονη αυτή η κλάψα που απορώ γιατί την αναφέρω σαν μεμψίμοιρη ακόμα..Τέλος πάντων..

Ναι τέλος πάντων..Πας να αναφέρεις κάτι καινούριο(ενδιαφέρον,μήπως και κερδίσει τίποτα ο φουκαριάρης ο αναγνώστης που βρέθηκε τυχαία στο μπλογκ μου)αλλά τίποτα..Μες το ενδιαφέρον αυτό το μπλογκ..Και μες τη χρησιμότητα.Θα έλεγα ένα τεράστιο "στα αρχίδια μου"(ή τέλος πάντων σε άλλο όργανο που έχω)αλλά δε μου βγαίνει..Και δε μου βγαίνει όχι επειδή νοιάστηκα για εσάς(ολόκληρο ίντερνετ στο μπλογκάκι μου κολλήσατε)αλλά επειδή είναι μείον δικό μου..Τίποτα το καινούριο..Καμία αλλαγή..Τίποτα..Βασικά ναι..Είχαμε κάποιες αλλαγές ευχάριστες..Μην είμαστε γκρινιάρηδες και αχάριστοι..

Για να τις πούμε..Εκεί που νομίζεις ότι ο καλός Θεούλης σε εγκατέλειψε και δε σε βοήθησε μέχρι και στον τελευταίο τόμεα της ζωής σου που μέχρι τότε τα πήγαινες καλά....τσουπ!Να τος πάλι!Σου δίνει ένα χέρι βοηθείας να λυτρωθείς από τη μοναξιά σου!Και μάλιστα έδωσε δύο!Αν και αυτό περισσότερο σύγχυση δημιουργεί(ναι άντε διάλεξε τώρα..φιλικά πάντα)αλλά δίνει και επιλογές ;) Το ένα πάει κάτω ,τό άλλο πάει επάνω..Σαν τον ισοσταθμιστή(μπάσα και πρίμα)που ρυθμίζει τον τρόπο αναπαραγωγής μουσικής..Αχ ζωή!Πού να μεγαλώσω ..Πόσο με εκπλήσεις(!!!αν και πουτάνα είσαι καλή πουτάνα ώρες ώρες )..

Χμ..Τελικά ο Θεός έχει μεγάλη υπομονή..Στέλνει το δωράκι του αρχικά..Το γράφω κανονικά..Συστημένο σου λέει ,ούτε κάνω τον κόπο να ψάξω την ταυτότητα μου..Ε σκέφτεται "ε τι χάζο παιδί..τζάμπα τα έξοδα αποστολής..αλλά ας προσπαθήσω ξανά"..Ε τη δεύτερη φορά την άρπαξα την ευκαιρία(επιτέλους έδιωξα τη βαρεμάρα που με περιβάλλει)!Και δεν ήταν άσχημα!Ελπίζω να συνεχίσει όμως ;)Ας όψεται!

Ώρα για ύπνο(διαφορετικά θα έλεγα για τον Μορφέα..πώς και δεν αναφέρθηκα..τί κόπρανα..ολόκληρη τη χρονιά πάλι προσωπείο φορούσα;;Τέλος πάντων..)..Καλό σας ξημέρωμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου