Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Αναμονή..

Μία ώρα πέρασε..Το παράθυρο ανοιχτό και εγώ να μη μπορώ να κουνήσω το χέρι μου..Τελικά το χέρι ή το μυαλό είναι κουρασμένο πιο πολύ;Δε ξέρω..

Τόσο δύσκολο είναι να 'χει την ελευθερία του κάποιος;Δεν αντέχω άλλο..ΤΗΝ ΠΟΘΩ!ΤΗ ΘΕΛΩ!ΤΗ ΖΗΤΩ!ΤΩΡΑ!Από όλους..Δε θέλω να μου τη στερεί κανείς..Μη πραγματοποιήσιμο σε κάποιο βαθμό(το "σε κάποιο" μου άρεσε)αλλά τέσπα..Εντάξει , ελευθερία ευρύτερα δεν έχει κανείς..Η κοινωνία μας έχει κάγκελα,νόμους,κανόνες τυπικούς και άτυπους..Αλλά στις προσωπικές σου σχέσεις;Γιατί πάντα πρέπει να βρίσκομαι στη μέση και να πρέπει να υπερασπιστώ και να διαλέξω;Γιατί πάντα πρέπει να παίρνεις θέση;Ε;;;ΓΙΑΤΙ;;;

Γιατί έχουμε φτιάξει έτσι τα πράγματα ώστε να είναι περισσότερες οι "ευκαιρίες" να χάσεις κάποιον παρά να κερδίσεις;;Μα γιατί..Εγώ θέλω να είμαι καλά με όλους..Όχι,δεν είμαι ο Ιησούς ούτε το παίζω ..Αλλά ρε πούστη μου,γιατί να μη μιλάω με άτομα που συμπαθώ/-αγαπώ για κάποιους τύπους;Είναι πολύ κουραστικό..Χαζή κοινωνία..Και εγώ τί σκατά φταίω που τα κάνετε σκατά ;Ε;

Και τί μπορώ να κάνω ως άτομο..Όχι,εδώ δεν πρέπει απλά να παρουσιάσουμε "τρόπους αντιμετώπισης" σε μια έκθεση..Εδώ έχουμε πράξη..Και τί πράξη..Όταν πρέπει να κάνεις θυσίες για επαγγελματικούς και άλλους λόγους..Βλακεία..Μπορώ να αλλάξω την νοοτροπία τόσων ανθρώπων;Ή έστω των κοντινών;Αναρωτιέμαι άραγε..

Ας το πάρουμε γενικά..Έχουμε μια ομάδα 3 ατόμων,#1 , #2 και #3..Ας υποθέσουμε πως οι #1 και #2 τα πάνε κάπως καλύτερα μεταξύ τους..Ε έρχεται ο πούστης ο #3 και μαλώνει με τον #2..Ας υποθέσουμε ότι ο #3 έχει άδικο..Ο ΜΑΛΑΚΑΣ (γιατί μαλάκα τον βγάζει η κοινωνία ,όχι για κάποιο άλλο λόγο)ο #1,τι στο διάολο πρέπει να κάνει;Αν τα πάει καλά με τον #3 τί κόπρανα πρέπει να κάνει;Πρέπει να διαλέξει;Αφού δεν τον αφορά η διαμάχη..Άντε και ας πούμε ότι ο #3 έπαιξε πουστιά(τί με έπιασε με αυτή τη λέξη)στον #2(χωρίς πάλι να εμπλακεί ο #1)..Ο δύσμοιρος ο #1 τί πρέπει να κάνει;Να σκεφτεί "α..σοβαρό μειονέκτημα,ίσως μου παίξει και εμένα πουστία ας απομακρυνθώ" ή "σε αυτόν την έφερε..εμένα ίσως με έχει σε μεγαλύτερη εκτίμηση..ας κρατήσω επιφυλακτική στάση"..Είναι πολύ γενικά όλα αυτά και πρέπει να 'χεις ξεκάθαρη στάση σε τέτοια θέματα..Αλλά και να έχεις........

Σας φαίνεται γελοίο,παιδιάστικο,απλοϊκό όλο αυτό ε;Ότι έχετε καλύτερη κρίση ή ότι είστε απόλυτοι σε τέτοια θέματα..Ε ΤΟΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟΡΡΙΨΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ..Ίσως να στρώσει η κρίση σας!

Σήμερα το κειμενάκι μας είχε έναν τόνο επικριτικό..Ίσως δεν είμαι σε θέση να κρίνω , επειδή δεν έχω εμπειρίες..Αλλά από την άλλη τί;Να περιμένω με ένα καλάθι και να φωνάζω "Θεέ μου,στάξε μου καμία εμπειρία ,να μπορώ να επιχειρηματολογώ όπως θέλουν οι "ενήλικες" γίατί αλλιώς δεν έχω δικαιώματα"(πάλι εκτός θέματος..αλλά είχα τελειώσει με το θέμα πιο πάνω θα μου πεις)..ΟΧΙ..Δε θα περιμένω εγώ να ζήσω τη μισή μου ζωή για να μπορώ επιτέλους να νοιαστώ για αυτή..Νοιάζομαι έστω και με λανθασμένη άποψη..ΧΡΕΟΣ ΣΑΣ είναι να με διορθώνετε,σαν καλοί συνάνθρωποι..

Αυτά τα ολίγα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου