Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Δικαιολογίες..

Χμ..Ο εγκέφαλος μου διογκώθηκε και παραλίγο να βγει από τα αυτιά μου με τον παρακάτω διάλογο μητέρας-παιδιού καθώς περπατούσαν στο κέντρο της πόλεως..Έχουμε και λέμε :
-Μαμά να αφήσω κέρμα στην φτωχή κυρία που στέκεται εκεί;
-Όχι..
-Γιατί όχι;
-Γιατί είναι πάρα πολλοί..Άν άφηνες σε κάθε φτωχό που έβλεπες θα γινόσουν φτωχή..Έχεις δει πόσα θα ξόδευες από το μισθό σου και πόσος είναι ο μισθός;

Οκ..Είναι στιγμές που ακούω τέτοια και το βουλώνω..Μέχρι πότε όμως..
1)ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ να δίνεις ΣΕ ΟΛΟΥΣ;;;
2)Εντάξει..Δε νιώθεις καθόλου ΤΥΨΕΙΣ όταν περνάς από δίπλα τους και φοράς μπλουζάκι wesc , polo ή ό,τι στο διάολο είναι;Που έχεις δώσει 100 ευρώ; (δε φοράτε όλοι τέτοια αλλά δε μπορείτε να πείτε πως δεν έχετε κάνει μερικές υπερβολές κάποια στιγμή..δε σας πέρνω το κεφάλι αλλά anyway)..Για να μετρήσουμε..Μπλουζάκι wesc..(δεν έχω τίποτα Κυρία wesc εναντίον σας..μη ψάχνετε δικαιολογίες για δυσφήμιση να σας πληρώνω κιόλας..τα χουμε δει και αυτά)..Παντελόνι τζιν..Ε..Τα σκισίματα πλέον στα τζιν είναι ακριβότερα από το ύφασμα το κανονικό..Ναι..Καλύτερα να το δώσω στο σκύλο να το μασήσει τέλος πάντων..Σταράκι;Αθλητικό puma; E..δε θα φοράς και κανένα ρολόι ή αξεσουάρ;Δε θα έχεις πάνω σου κινητό;mp3;mp4 που είναι και της μοδός;Πόσο βγαίνει ο λογαριασμός;(να το βρεις εσύ)

ΟΚ..Ας πούμε ότι βρήκαμε πόσο βγαίνει..Δεν νιώθεις τύψεις όταν περνάς δίπλα του και είσαι σαν να φοράς ταμπέλα "είμαι το σύγχρονο καταναλωτικό πρότυπο κοίτα με.." ;Εγώ προσωπικά όταν είναι να μη δώσω δεν μπορώ καν να τους κοιτάξω στα μάτια..Ας σκεφτούμε τα χρήματα τώρα..Πόσο θα έδινες σε έναν φτωχό;10 ευρώ;Όχι δε , 50 λεπτά ή ένα ευρώ μερικές φορές(όποιος βιαστεί να με πει γύφτο ας αναρωτηθεί πότε ήταν η τελευταία φορα που έδωσε) μου φαίνονται φυσιολογικά..50 λεπτά..Τί είναι 50 λεπτά;Μήπως είναι το ΜΙΣO από τις trident senses(πολύ διαφήμιση έκανα στοπ)που πήρες; Μήπως είναι το 1/8 από το sandwich που πήρες να φας επειδή βαρέθηκες να μαγειρέψεις; Μήπως πάλι είναι το κέρμα που στέκεται τόσους μήνες κάτω από το χαλί/κρεβάτι/σεντόνι σου και δεν σκύβεις να το πάρεις ενώ έχεις γνώση για την υπαρξή του;Ίσως είναι κάτι από αυτά..Εσύ λοιπόν φίλε,θα στερηθείς ένα κουτάκι τσίχλες(θα κάνεις και καλό στο στομάχι σου)..

Μάλλον όμως τα χρήματα δεν είναι το πρόβλημα..Είναι αυτή η σκέψη "εγώ δούλεψα και θα του τα δώσω"..Είναι μια σκέψη..Δε λέω..Δε λυπάσαι όμως τα λεφτά σου όταν τα δίνεις για βλακείες στην κυριολεξία και σε πείραξε ο φτωχός στο δρόμο;Παράλογο για εμένα..Τί να πώ ..Όπως νομίζεις..Δεν είσαι εσύ αυτός που δεν τρώει..Είναι αυτός..
Υπάρχει η πιθανότητα εξαπάτησης..Πόση είναι αυτή;Δυστυχώς δεν έχουμε στατιστικές..Έστω και ότι δεν πάει για καλό..Εσύ δε νιώθεις καλύτερα όμως;(εγωιστικό κάπως μου φαίνεται..δε ξέρω..)

Αυτά για το θεματάκι..Μάλλον πρέπει να γίνω και εγώ ένα αναίσθητο μέλος αυτής της κοινωνίας για να μη πτωχεύσω .. Ναι..Δε θα έχω το sony experia(δεν τα έχω όλα τα παραπάνω απλά είδα τηλεόραση μετά από αρκετό καιρό..και δεν ξέρω γιατί απολογούμαι..τουλάχιστον εγώ το κάνω είναι ένα βήμα)..Και κάτι έγινε..Κάτι..Θα μου την μπαίνει το κορίτσι απέναντι..Klein..Τέσπα..Σε γράφω..

Αυτά..Είναι ανούσιο να γράψω για την υπόλοιπη μέρα μου μιας και δεν έχει αλλάξει κάτι..Τόση επανάληψη με κούρασε..Τσίου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου